BALEN

Nu måste jag redan visa några regler & hur ni ska ha klädd på er ...

* ÖL, förbjudet!!!
* ljusjeans, helst ej
* åker tillsammans med folk till festen, NEJ!  gå bara med era paret!


Tjejer krävs med klänning, måste ej över knän :) ni fattar iaf "balklänning" uppfattar mig ej så jävla DYRT det finns faktiskt Ginatricot, det är inte dyrt butiken :)

Killar krävs med skjort, kavajer, slips ( ni som inte har kavaj men gärna ha bara skjorten på er..) ni vet väl kavajen brukar ha fin speciell byxor vad fan heter det nu .. ? ni som inte har det, ta mörkjeans byxor eller svarta tack, innan tänkte jag att jeansbyxor var förbjudet men nu är jag för snäll ..
men TRO inte att jag har högt krävs, jag vill att balen ska bli lyckas & det kommer bli super kul om alla klädd sig, eller hur!?

vi kommer göra massor saker under hela natten! TID, information kommer snart!
ni som kanske ej vill förstöra era kläder under hela natten, gärna ta med extra kläder kanske " fina eller sköna" kläder, för vi kommer göra massor saker ... 

visar att ni ska VÅGA att dansa med era parent! spännande kommer det bli ...

mer information närmast sig... var beredd! smile

ses nästa inläggen, yoo! 


Kommentarer
Postat av: moa

det blir skitkul!!!!!

2008-12-29 @ 09:44:44
URL: http://gardenfors.blogg.se/
Postat av: laura

håller m moa!

2008-12-29 @ 10:46:30
Postat av: jiin

ska bli skoj;)

2009-01-01 @ 23:33:04
Postat av: ängeln

hörde att det inte blir något imorgon så hoppas att det blir av någon gång snart så att jag kan få vara med ;)

2009-01-09 @ 10:45:33
URL: http://rosaluftslott.blogg.se/
Postat av: Askungen

Öl, så klart förbjudet :)

2009-01-21 @ 07:33:10
URL: http://www.metrobloggen.se/askungen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0