fredag ...

Heeey people!
Jag ska vara hemma i örebro på en fredag med LAURA, myspys! vi tar det lugnt & kolla på film senare ikv. hon har alltid velat att jag ska se på SAW, svar är GLÖM DET! Saw är inte så roligt, så jävla konstig film ha ha.
guess what!? just nu desiree kalm fixar min bloggdesgi, så spännande kommer det bli! jag säger ifrån när det är klart...
Igår har vi dans vampry uppvising i kulturskolan, det var jätte bra happy! idag hade vi lucia, jag var tomten, hähä!

onödigt att vetande...
ofattbart jag blir arton år om nio dagar kvar! jag längtar att bli arton jätte mycket! att vara myndig är bäst vetja, ti hi!
6 dagar kvar till jullovet, SEN SKA VI ROCKA FETTTTTTTT...
tiden gick snabbt, jag är lycklig.
Ute med massor fullt snön, det gör mig lycklig jag hoppas snö finns kvar på min födelsedag, innan varje år har det alltid varit brun lr grön på min födelsedag, om snön finns den dagen, kommer det bästa ÅRET som jag har upplevelset med. det har hänt massor mycket goda saker här år 2008.
sist året i manillaskolan
sista klassresan & bäst någgonsin
första semester med familj i turkiet, HELA FAMILJEN var med. det har varit alltid en av oss var inte med.
vi reste till turkiet med pappas VOLVO bil, och den överlever ..
träffade mina släkt och allt där i turkiet som jag har inte träffat på tre år
farsbror fri från fängelse, han är lycklig nu
började gymnasiet i örebro
och snart är det min 18-årsdag & jullov & NYÅR!

allt var så BÄSTA, det kommer jag aldrig glömma ...

jaja jag har visst blabla för mycket, yooooo people!


ebru bilen 08


Kommentarer
Postat av: laura

<3<3<3<3

2008-12-12 @ 17:48:14
Postat av: moa

hahahha. porr <3

2008-12-12 @ 21:58:11
URL: http://gardenfors.blogg.se/
Postat av: lara

du kollar säkert ensam på porr efteråt när alla har åkt hem, ;) hahaha

och jag hoppas att 2009 blir ett bättre år :D

PUSS!

2008-12-13 @ 13:06:57
Postat av: Victor

"innan varje år har det alltid varit brun på min födelsedag", bajsar familj Bilen ute?

2008-12-15 @ 21:00:16
Postat av: Victor

"innan varje år har det alltid varit brun elr grön på min födelsedag" Bajsar familj Bilen ute?

2008-12-15 @ 21:01:55
Postat av: Victor

"innan varje år har det alltid varit brun elr grön på min födelsedag" Bajsar familj Bilen ute?

2008-12-15 @ 21:02:16
Postat av: lara

hmm inte bestämt vart jag ska på nyåret och du då??

2008-12-15 @ 22:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0