dig gillar jag



Hon är verkligen cool! gilalr hennes ansikte med blink, love! så unikt! igår såg jag en hemsida med massor balklänning, åh så underbart fina de är! vill bara ha dom alla, sååå fint!

The Pussycat Dolls

The pussycat dolls!
Nicole är inte så fin nu för tiden, förut var hon sexig & snygg! man kan tro att hon kommer från iniden, tihi ...

Rihannas stjärntatuering
rihanna är alltid sötsnygg! hennes ögon ... grr så snygga! vad jag tycker hennes frisyr är sådär just nu, alltså hennes vissa kläder matcher inte med frisyr. Ibland har hon coola kläder det passar med hennes frisyr så snyggt! men jag gillar bättre hennes före frisyr så jävligt snygg!

hon har där föddmärken som ligger vid höger nere axeln, vi har precis samma! tihi så roligt .. smile!

Beyonces klänning kom i en storlek för liten?
älskar beyonces kruviga kropp! hehe, jag hade precis samma hennes frisyr det var vad jag visade för frisörare & sa jag ville ha som beyonces frisyr så fixade hon allt i FYRA JÄVLA TIMMAR, roligt var det, noot!  men jag har provat beyonce/tyras frisyr, dags rihannas frisyr! vågar jag!?!?

ses nästa inlägg, yoo!

Kommentarer
Postat av: laura

joo du vågar!!!

pllllzzz!

2008-12-29 @ 04:27:28
Postat av: ängeln sandra

men ängeln!! :)



håller med laura, du vågar! ;) livet är ju för kort så våga! håret växer ju ut sen ändå ;) låter som att du har haft en toppen födelsedag på kryssningen, ett härligt inlägg med massa härliga bilder! :) PUSS

2009-01-02 @ 11:19:25
Postat av: ängeln sandra

och sen det där om balen, önskar att jag kunde vara med men tyvärr zz :( om jag pi pi hinner så kommer vi men syns typ 99% off just nu z. don´t forget the camera! ;) vill se alla bilder sen hi hi puss!

2009-01-02 @ 11:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0