LOKAL

LOKAL FÖR FAN! jag hatar lokaler mest av alla, varför är det så svårt att hitta lokalen!? hate it...
Sandra du, vad har jag hört av någon att du bor någonstans i stan & det finns lokal i ditt område, kan du kolla upp åt mig?
Romel du, du bor någonstans i Haga, kan du kolla upp lokal åt mig?
jag hoppas att jag kan boka K18 om den har inte säljat änn... HOPE HOPE!

jag måste lova mig jag ska försöka göra ordenligen lista vad som vi behövs & vem är inbjuden & kläder & lokal & dryck & mat m.m!
BALEN ska bli fanimej lyckas, eller hur!?
VEM SER FRAMEMOT DET!?
kom igen people! blink!



försent, jag hade kul! tack för allt soooofia <3 dig!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hi hi, kan försöka kolla upp det :) Ska bli kul det här :) Pi kul med ett sådant tema, puss!

2008-12-20 @ 22:29:54
URL: http://rosaluftslott.blogg.se/
Postat av: Veronica

jag ser fram de.!:D

2008-12-21 @ 00:39:19
Postat av: Laith

jag gör det!

2008-12-24 @ 20:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0