sooooooooooooon soon

HYoo people, jag har ej upd bloggen på  jätte länge, jag väntar faktiskt desiree ska hjälpa mig med bloggdesgi .. :)
hörni rätt!? jag fylelr år om FYRA JÄVLA DAGAR! ännu värre längtar! .. sofia har redan fyllt år ARTON! tiden gick så jävla snabbt, inte sant? imorgon är det JULOVET, herregud jag får fanimej hem & sooooooooooooova så jätte länge omgomg jag är så lycklig, tihi fniss!

nästa inlägg kommer kanske mer information om balen. var redo! ;)



Laith... du är sann vän <3 dig bror!


Kommentarer
Postat av: golewag .50

yo mammo peace syrra

2008-12-17 @ 15:43:23
URL: http://kallblodigpojken.blogg.se/
Postat av: Ammi

Ja, spännande!:) snart snart snart, tills du blir 18 år gammal!:) snyggt pic

2008-12-17 @ 16:18:44
Postat av: laura

<3 er

2008-12-18 @ 22:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0