allt i en

Yoo people!
jag måste faktiskt berätta om helgs. jag var i vackra sthlm med danspeople! för vi skulle uppträda där i sthlm. guess what? det var superkass!!!!
Men vad jag tycker det var onödigt att vi åka dit & visa för dem. det var värdelös, jag fattade inget hur de tänka. Vi uppträdade dans en gång sen sparkade de ut oss, alltså det var jag meenar det var onödigt att vi åkte dit för inget! riktigt besviken var jag. vi fick inget bra pris. jag tycker de borde ge bra pris och ger oss alla ungdomar med bra självförtorende och vill vara med open sign nästa år. vad jag tycker open sign var bästa än i sthlm det var riktigt suger. GE BÄTTRE PRIS NÄSTA GÅNG, TACK!

jag är väl färdig med dansen, hähä! guess what jag är SICK! det vär väl inte roligt att vara sjuk, jag hatar det verkligen. är förkyld och komemr till huvudvärk, no comentera, nothing smile!
jag måste förbättra mig med bloggen, jag skriver ner sällan, inte så ofta. jag vill att ni skulle kunna ge några tips vad ni skulle vilja veta om, alltså vad jag ska skriva om och så, kom igen! ;)

jag ska nog spana in film, och tar det lugnt med jävligt "sick"
vi syns nästa inlägg, yooo people!


Kommentarer
Postat av: Anonym

berätta hur du har brunnit ner ett hus.:P

2008-11-18 @ 23:51:54
Postat av: ebruw

lång historia, skulle gärna berätta t dig i irl, om du ska säga vem du är ;)

2008-11-19 @ 02:06:27
URL: http://ebruuw.blogg.se/
Postat av: Anonym

förlåt att jag har inte skrivit mn berätta för mej direkt när du ser mej!:D

2008-11-19 @ 20:51:57
Postat av: Vera

förlåt igen, mitt nman suger!:P

2008-11-19 @ 20:52:34
Postat av: ebruw

nu igen måste du säga vem är du? hahaha känner ingen som heter vera hahaha:D

2008-11-19 @ 23:03:48
URL: http://ebruuw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0