det gör ont!

Hejsvej!

Igår såg jag en film som heter The girl next door. Jag försökte skriva något om den filmen, tro mig det är så svårt att skriva om den. Man kan inte beskriva med ord. Jag kunde inte andas när jag tittade på den, efteråt mitt hjärta var krossad & grät så mycket på slutet. Jag skulle vilja vara med i filmen & ser vad jag ska göra mot er, din jävla kärring & fula pojkar!
Äsch ni fattar säkert inte vad jag blabbar om, haha. Jag tycker ni borde kolla på den och förstå hur jag känner för mig. Alltså alla har olika uttryck för smak film, men jag ge er tips att kolla på den. Efteråt jag kollade på filmen, jag kunde knappt sova. Jag försökte somna i sängen, det hjälpte INTE. Så tvungen jag vara vaken hela natten, oh my good! När jag ser den bilden gråt kommer ut från ögon. Jag tycker det är så jävligt synd om henne, som hennes mamma är död och hennes moster var ond som tog hand henne, riktigt häxa. Hennes mosters barn knullade med henne som hon var docka. Alltså det är sann historia.





heeeeeeelp me, jag vill vara med i film, och ni får se hur ni skulle må som ni har gjoort mot henne, fyfan det gööööör ont! :(

Kommentarer
Postat av: emma

tankar endast den!

2008-11-22 @ 09:57:44
URL: http://ciid.blogg.se/
Postat av: jamila

råå, måste kolla in filmen...

2008-11-23 @ 23:43:50
Postat av: Måns

haha den e filmen e såå coolt ;:D mo fett bra filmen

2008-11-27 @ 18:11:03
Postat av: Maral

Har sett den. Den är bra film, sorligt att det händer men det finns sjuka folk som gör. Om du inte har sett filmen "taken" bör du kolla den också : )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0