soon soon!

hej gott folk!
18årsdagen är om mindre än en månad kvar, jag längtar efter det faktiskt mycket!:D
så här har jag tänkt mig tema blir det är "BAL" som alla krävs klä sig fina! killar måste ha kavajer & inga jeansbyxor! tjejer ska ha balsklänning.
jag söker fortf lokal, det är verkligen svårt att hitta lokal, någon som vet bra lokal cirka stor 40 pers ska finns på plats. köket med tack! som jag har tänkt, många fester brukar ha vanligfest och grupper åker dit tillsammans, men här festen blir annorlunda hitta era egen par & går dit tillsammans kille&tjej.
jag ska skicka email till er som är inbjudna till balen. Tex jag skickar till en kille som är inbjuden så jag ska skriva upp listan vem tjejer ska vara med så han ska kolla upp med henne om hon vill gå på bal med honom sen får han säga till mig att han ska gå med den tjejen sen skriver jag upp deras namn att de är " upptagna" förstår ni vad jag menar?
inbjuden listan kommer nog snart som möjligt, ha tålamod!
jag tänker ta den 10 januari på en lördag, det blir nog inte pub efteråt. festa hela natten kanske tills kl fyra på morgon. så eddie får festa hårt för hans 20årsdagen & pub efteråt den 9 januari på fredag. men min blir det inget pub efteråt, är vi överens!?
kom igen WE ROCKS FETT! ;)



mer info kommer senare! yoo!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ta den lokalen som Ida och Therese hade haft fest där?

2008-11-25 @ 22:10:55
Postat av: anna

bra att man planerar i god tid;)

2008-11-30 @ 22:36:39
Postat av: Anonym

ta den lokalen som Ida och Therese hade haft fest där?



2008-12-02 @ 19:02:47
Postat av: ebruw

säg gärna vem du är, ?

2008-12-03 @ 23:33:11
URL: http://ebruuw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0