som ni vill...

Moa utmanade mig

Reglerna är följande: 
-Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
-Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
-Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
-Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg


1. jag brann ner huset när jag var tre år

2. har aldrig haft tillsammans med någon, jag hittar aldrig den rätta.

3. min mamma gjorde två hål i mina öra när jag var under ett år

4. jag har gått i birgittaskolan när jag var första klass

5. jag hade visst husdjur för några år sedan, det var undulater, tihi!

6. jag skulle heta Sirin men jag fick inte av turkiet, dt är kurds namn.

7. jag älskar att mysa!

det var allt, vill veta mer? kommentera gärna ;)



YOO

Kommentarer
Postat av: emma

haha, du brann upp huset när du var 3, hur gick det sen? :D

2008-11-13 @ 06:52:17
URL: http://ciid.blogg.se/
Postat av: Thulin

SIRIN! XD

2008-11-13 @ 23:21:52
Postat av: sandra

hi hi sött :) jaså, brann du ner huset? oh my god :D du verkar vara en mycket livlig person, härligt! :) lycka till i stockholm nu och visa vad ni kan, just go for it ;) puss

2008-11-14 @ 22:13:41
URL: http://rosaluftslott.blogg.se/
Postat av: Solin

Vaaa!!! bran du ner huseet när du var 3 vart var jag då? Juste jag fans inte :P

2011-04-16 @ 15:18:30
URL: http://ebruuw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0