höstlovet är inte slut än

Hej, nu måste jag skräpa mig & skriva ner! För några dagar sen skulle jag skriva blogg men what? jag pallade inte, VAKNA!
haha skitsnack asså. fredags såg jag High School Music 3 bio med vänner, det var riktigt otroligt bra! 5 av 5 ger jag till filmen!
school high music 3, sjöng shit bra, jag döv? haha jo det finns texter, såklart.
lördag och söndag var jag bara hemma i haninge & umgick med familj det har varit så avslappat & mysigt!
måndags var jag med min mamma & shoppade lite grejer tog det lugnt. Igår var jag med mina flickor & åkte dit hos lindevall & lekte galna med spelkort, fick blåmärke i handsnerv! nä jag mår bra!
idag har jag sovit 11 timmar tills kl tretiden, sjukt skönt var det!  jag älskar verkligen min säng, gud den är så skönt att ligga på!

jaja, nästa inlägg tänker jag skriva om mig själv, låter det spännande!? jonä, haha!
här ska jag berätta om:

ebru bilen
vad är jag
kupa storlek & skostorlek
turk/kurd
vänner
kärlek
sex

vi syns nästa inlägg!

åusssssssshej!

Kommentarer
Postat av: emma

sex.. ojoj! ;) haha

2008-10-29 @ 21:03:24
URL: http://ciid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0