något som jag måste visa!

hejsvej sötnosar!
jag vill bara säga wow snön har redan kommit till sverige! redan på slut av oktober!? det brukar faktiskt kommer på december eller januari. jag längtar att få se vitt och vackert! samtidigt man saknar också sommar. jag antar att 2008 är och bli mitt bästa år!
Pga? jag gick ut från manilla den 4e juni 2008
sommaren 08 var bästa
den 8 juli kom jag hem från Alanya semester med familj och första gången med familjen
18e augusti gymnasiet började
8 oktober 2008 min farbror fri från fängelset
jag fyller år arton i december

där ser ni allt med nummret " ÅTTA" hela tiden var mitt bästa år & det har jag märkt att det är mitt turonummret, NR 8 ÄR MITT!
en sak till, robin rosell kommer att ta mitt nr under nattcupen, din apa!  så tvungen jag tar nr 18. hoppas det funkar för mig annars spelar jag dålig.
du har jävla rent tur, robin hähä!

jag ser fram emot den 8e november nattcupen fotboll, hoppas det blir roligt !

jag saknar faktiskt Turkiet, det var mest jag saknar i Alanya semester med min familj, det var första gången att vi resa tillsammans! Pappa har aldrig haft tid att åka med oss till utomland pga? han jobbar fan 24/7! vad är 24/7 för ngt? jo det är 24 timmar och 7 dagar är en vecka.
haha asså han jobbar jämt, moneymoneymoneys!
livet finns alltid pengar med att göra, utan pengar kommer vi bli hemlös
jag pratar för mycket, helt luuft alltså! nu får jag ta tillbaka till Alanya haha. den tiden var bästa! jag var så brun & åt massor goda mat, goa folk, våra hotell, charmiga killar och massor!
något som jag måste visa bilder, ser hur mycket jag har saknat turkiet!

bryr er ej om mina feta lår, hähä! låt den vara, tyst!
       


tack för ni läst, vänta till nästa inläggen, yoo!

Kommentarer
Postat av: e.j

härliga bilder, såklart ska du inte glömma;)

2008-11-01 @ 16:34:10
Postat av: Ammi

wow, vilka bilder! Ja, jag håller att här året e ditt bästa för att du har ju rest till olika 8 länder!:) <3

2008-11-02 @ 14:25:41
Postat av: Burger King

åh jättefina bilder!

2008-11-03 @ 18:35:34
Postat av: nyfiken

hur länge har du bott sverige?

2008-11-08 @ 20:18:18
Postat av: ebruw

till dig, nyfiken: jag har bott här i sverige hela mitt liv, jag födde i sverige. ska du inte säga vem du är? :)

2008-11-09 @ 22:52:25
URL: http://ebruuw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0