vem är hon?

tjeeeeena dags att berätta om mig själv, fniss spännande? janej!
ebru bilen heter hon. Från började ville mina föräldrar att jag skulle heta Sirin. det är ju kurdnamn. turkiska låtade inte Sirin. så tvungen de ta Ebru ist. för de tycker jag lika en sångare som heter ebru. hm ni kan väl kolla på google.se haha.
mitt efternamn är BILEN ni vet vad det betyder väl .. haha.

jag är lång & gulligtjock!
jag har faktiskt stora bröst, det är jobbigt det kan jag säga, skulle vilja ha mindre.
kupa är D storlek. vem vet vad kupa D är för något? om inte, fråga gärna.

jag har konstiga fötter som jamila hatar hähä, smala & långa fötter & skostorlek är 39.
jag har mjuka rumpa man kan sova på den som kudden. akta jag kommer att prutta

jag är faktiskt kurd från turkiet, ingen förstår vad kurd är för ngt. det kan jag inte förklara. för jag har förklarat vissa personer men de förstår ALDRIG. hur ska jag förklara? det räcker, haha.

Har jag tillammans med någon?
Svar är nej, hur kommer det till? jag har umgått med massor underbara killar men det fungerar aldrig. jag letar faktiskt efter den rätta som kan ge mig lycklig. jag har varit på G med några i flera månader sen märkte jag att det inte skulle fungera. tyvärr. jag har faktist inte bråttom.
förlorad oskuld eller oskuld? jag är oskuld. jag skräms inte för det. jag har också bra tålmod.

Det är allt. Om ni vill veta något mer, gärna fråga! ni får vara nyfiken, blink!

ebru'bilen


syns nästa inläggen! pusshej!

Kommentarer
Postat av: Julia

Söt du är :)



På tal om inget, men det pratas ju nu mycket om Det Rosa Bandet. Och nu har man tagit upp det Blå bandte också mycket, men visst du att det Fanns ett vitt band?

2008-10-30 @ 09:47:57
URL: http://jsomijulia.blogg.se/
Postat av: Anna

kul inlägg om dej:)

2008-10-30 @ 14:20:16
Postat av: isabella

du glömde om dina vänner? :)

2008-10-30 @ 19:21:11
Postat av: Laith Foad

precis... håller med isabella.. var är dina vänner?

2008-10-30 @ 23:06:59
URL: http://stockholmare08.blogg.se/
Postat av: C*

Det e kul att veta hur du tänker! :P Dont worry D och 39 or what?

2008-10-31 @ 03:05:02
Postat av: jiin

du strålar verkligen! gillar den hos dig :) hihi, jaa, håller med dig om att ingen fattar ang kurdistan ;) det är bara vi, som kommer från kurdistan, fattar :D haha!



kul att du klippte dej för Nicole! visst, hon e ju wow vacker !! i love her ! =) för sexy!! =)



<3

2008-10-31 @ 16:17:01
URL: http://jichacha.blogg.se/
Postat av: cow

darling!

sirin, kan inte säga de sirin te dig.. e rent ovana me namnet, ebru e bättre.. det e vad ja tycker, sötnos!

ja, de e rolig inlägg att läsa!

2008-10-31 @ 21:57:40
Postat av: pernstam

haha men ebru.. du är du! puss!

2008-10-31 @ 22:28:57
Postat av: moa

naaw sööött inlägg!

2008-11-01 @ 12:45:58
URL: http://gardenfors.blogg.se/
Postat av: Antonia

Kurvig as hell! Poäng till dig!

2008-12-27 @ 03:10:36
URL: http://www.metrobloggen.se/antoniachic
Postat av: berivan

jag förstår, jag är precis som du (:

2009-06-25 @ 10:46:11
Postat av: AK

Rolig blogg har en del intressanta saker. Tänk bara på att du lätt kan locka fel typ av killar genom att snacka om din bh storlek och få uppmärksamhet med bilden på dina kurvor,. Vill prata mer med dig du verkar vara en bra typ. Hör av dig så svarar jag så snabbt som möjligt . [email protected]

2012-07-06 @ 10:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0