vilken känsla

hejhej!
Det känns konstigt med nya blogg, jag trivs bättre med gamla bloggen, men tyävrr den är borta. nu får jag kämpa med nya, gogo!
äntligen i två veckor har jag varit i örebro, nu får jag fanimej åka hem TILL färgsthlm! verkligen glaaaaaad! har saknat sthlm grovt mycket.
 
Open sign var otroligt häftiga folk där med vackra teater, poesi, sång, dans & cirkus. Ni var riktigt duktiga, jag är stolt över er! ser till att ni ska hålla kvar till nästa år.
men en sak vi VANN på open sign DANSGRUPP TILL STHLM! otroligt kvällen var det. det kommer bli spännande att åka t sthlm & uppträda dans för teater folk för hela sverige.
innan open sign tänkte jag åh vad skönt efter open sign kom vi aldrig någonsin träna dans igen som vi brukade varje dag i 4 TIMMAR jag var så glad med riktigt leende. sen vann vi ännu värre vi är fortsätter med dansträning tills 15 nov. herregud! samtidigt det har varit glad, dåliga humör, bråk, tröttnade med allt under hela träningstiden. er kommer jag inte glömma!
tusen puss på er vampyr of the STREET!
ser till vi ska bli supercoola under den 15e november framför hela Sverige som tror döva kan inte ens dans, VI SKA VISA FÖR DE ATT VI KAN!
eller hur!?

ajaa dags att lägga mig, sthlm imorrn, ni antar inte hur glaaaaaaad jag är!

    

sooo lovely!

Kommentarer
Postat av: Malin

är stolt över er. ALLA är ofc värda att vinna men det är pi kul att just ni vann! :)

2008-10-17 @ 11:19:41
URL: http://bayswater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0