5 mil, what?

hejhej ! japp jag har cyklat 5 jävla mil, why? Joo, igår några av boende personer i Heden och vi har bestämt att vi skulle gå ut & bada, så vi funderade vart. Så bestämde vi att vi skulle cykla och bada 2,5 mil utanför örebro. vi cyklade cykeln hela jävla vägen & förstod att vi kom aldrig fram jag var helt förbannad och slut. jag ville bara tillbaka hem ...

Så lyckade vi framme till där bad platsen, åh äntligen efter en timme och 20 minuter kanske. Så sprang vi direkt till vattnet och det var skönt för att vi har cyklat så långt och svettade ut tihi.
det var jättefint strand, kan ej beskriva om där platsen, otroligt vackert. RENT TURKOS sjö helt enkelt. Sen cyklade vi tillbaka hemåt. det var värst jag vet. jag skulle nära ge upp och tänkte ta buss. jag klagade HELA JÄVLA VÄGEN .... herregud. jag sade aj aj min rumpa kramp och så .. till sista lyckade vi framme jag ville gråta ut och var helt lyckligt haha jag är överdriv alltså hehe!

2,5 + 2,5= 5 JÄVLA MIL, wowa jag lyckade det!!!!!!! *stolt* tihihih





trodde jag skulle få årets VÄRSTA träningsvärk hela kroppen men egentligen inte, vilken tur! har bara ont i rumpa, fniss!

ska tagga till skolan & plugga mig ihjäl, pussyaa!

Kommentarer
Postat av: Moaoa

<333

sönder, min badbikini syns. ;)

2009-04-28 @ 09:03:23
URL: http://gardenfors.blogg.se/
Postat av: Lotta

lol, nära mitt hem. :p badade där i somras, nice plats. :)

2009-04-28 @ 12:04:10
Postat av: Ammi

wow, stolt över dig, bra jobbat, skönt att ni fick bada efter 2,5 mil! men jag tog första doppet före dig!;) och hur mår din rumpa nu? haha:) puss!

2009-04-30 @ 11:13:41
URL: http://apimma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lången?

2009-05-01 @ 18:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0