änglar är här!

heeerregud jag är med mina änglar oooooh, de är fatima & jamila! yeee jag har faktiskt saknat doooooom, fatima kom hem från USA åååh jag har saknat henne! :D

meen jamila zz har ej saknat henne hahaha, hon tror att hon är best, not! fniss, love u!

vill änglar skriva ngt? yepp!

jamila : tjuren tro tuff, låt henne va ok!?
hon pi kurd å ful nämen hon pi vackra!
men kolla på egofilma, hon pi nolife som trodde att hon e best ? nevernever!!
vill bara medda er min face e pi sönder, speciellt när kurden har fixat min......... TOP SECRET
jag haft roligt me de underbara snorungar!!!


fatima : damn its so great to be w them again!! damn i didnt realize dat i really miss 2 bein w them.
as you guys already know that tjuren and jamila s so best.. i cld not stop laugh and i had a good time w u guys and
thanks to tjuren for helpin  me and fix my..........top secreet haha
och by the way dont believe jamila... im not ego or whatever like dat
c ya guys
och ps jamila är dum som alltid
kommer att sakna er!<3

ps tjuren = ebru
filma = fatima
Kurd = ebru
Jamila = jamila hahahahaaha

ebru häär nu
guess what? jamila kallas mig för bitch, hon tror att hon är någon, tss!
Jamila älskar att misshandla folk, tex fatima har blivit misshandlad av jamila oh my good

några bilder bjuder jag på ;)











i miss u

Tack för idag, änglar, jag hade super roligt med er, det var en massa snack!


Kommentarer
Postat av: larissaaaa

ohh shit jag kan inte saknaa er tre mer just nu :( <3 er!

2009-04-10 @ 21:29:19
Postat av: otto

hahahahaha, ni är för lol! :D

2009-04-10 @ 21:54:13
Postat av: Laith

Vad gjorde ni? Ni skulle ha frågat mig om jag kunde hänga med er!?! JAg satt hemma hela dagen och gjorde Matte. givetvis tittade jag på vänner oxå!

men snälla, du skulle ha frågat mig

2009-04-11 @ 02:17:38
Postat av: Askungen

Mysig tjejig atmosfärs!

2009-04-13 @ 08:48:15
URL: http://www.metrobloggen.se/askungen
Postat av: sandra

ha ha laith är komedi han :D



du har jättefint hår. rena dröm svallet! åh. jag är avundsjuk!

2009-04-13 @ 10:46:40
URL: http://rosaluftslott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0