love mamma!

Hejhej sköna människor! Jadå jag är hemma i sweetstockholm, löve! ja När jag plingade dörren så öppnade mamma. jag log, ni vet väl jag har piercing smiley som mamma visste ej. jag log med lite visades tänder så det syns inte så mycket piercingen. jag kramade mamma sååååå, jag kunde inte låta bli jag bigsmile med stoort leende, man syns mycket där piercingen.

Mamma - va vad har du därborta i munnen?
jag : log ännu mer och visade piercing
mamma: va!? snälla ta bort!
jag: haha nejnej det går ej att ta bort
mamma: vad syfte med där piercingen?
jag: jag tycker det är fint. och det går ej ta bort själv
mamma: ja men du kan gå till frisör och dom kan fixa ta bort där
jag: FRISÖR? hahaha! det går ej jag lovar & jag tänker ej ta bort, tyvärr
mamma: meen ...
jag: säg inget! smile!

jag älskar mamma bara för mycket .. hon är för <3!

 

nu ska jag gå och äta med fam <3

Have a nice day!

Kommentarer
Postat av: ferm

haha frisör.. =D

2009-04-24 @ 19:01:17
Postat av: Jäderlund

din mamma är så bäst:D tex hon undrade om hårförläggnig kom från häst hur tänk ?:D löve!!

2009-04-26 @ 16:52:54
Postat av: fifia

haha digga din mamma! :D

2009-04-28 @ 14:29:51
Postat av: Fotofix

Hoppas du får en fortsatt trevlig tisdag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

2009-04-28 @ 14:34:18
URL: http://fotofix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0