rubriklös

Hejhej!
Idag var det fint vädret, jag njöt det! Är just i Örebro efter 10 dagar hehe. Idag har jag spelat fotboll/basket med guys ! det var fan skoj äntligen vår vädret har kommit så vi kan gå ut & göra massor olika saker. Visst är det inte härligt? :)

Jaja har lilljam hos mig tills på fredag, gött med henne i tre dagar. jag ser fram emot med dig, myspys! heart u ! Har någ solat i solarium igår 30 minuter, guess what? det blev resultat noll syns face brown, ere roligt? svar är NEJ.

jaja nu ska jag åka till WASA med lilljam och kolla på hennes träning, ung utvecklar basket ;)


pusssss! <3

Kommentarer
Postat av: Nilufer

Fin bild =) och fin blogg

2009-04-29 @ 19:08:55
URL: http://nulleew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0