solen skiner mot mig

Hejsvej läsare!
Idag har det varit super dagen! Idag vaknade jag kl Tre, det var sent i know frågar mig inte varför :D Jodå, såg genom fönster, solan sken som in helvete. Så jag fick skynda mig och åt frukost sen gick jag till balkong och stekade mig ihjäl, right? :D

efter duschade jag & klädde på mig och tog många bilder på mig, det var gött vädert idag, smile!

Har fått ännu mer färger på min kropp & ansikte. har solbränd kinder, jag ser ut som .. "blyg" ut man kan säga .. hehe.  jag rodnar! ohja !

jag solade mig vid balkongen kanske typ en timme, det räckte mycket faktiskt, det var så hett varmt ute idag. Tog ego bilder på mig idag.

go & kolla ;)

 
  
jag ser choklad färg ut, mumsigt!

 
ha ha, jag är tokig (a)
 
en timme efter, man ser att jag har blivit brunare (a)





Tack för mig själv idag, tihi. Jag var ensam hemma hela dagen och det var mysigt med en massvis avslappna!

yes, ska nog titta på teve och tar det lugnt.

puussssss!

Kommentarer
Postat av: sandra

fint leende :) pi brown! :)

2009-04-13 @ 10:45:00
URL: http://rosaluftslott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0