jag brann ned lägenhet

jag brann ned huset i Handen, när jag var tre år gammal. Det var hemskt.

Mamma berättade när jag var tre är gammal, jag var alls jobbig & besvärlig snorunge! Jag har nog kollat på videon när jag var liten, vill bara säga herregud, kolla på mig nu och förut, det är mycket skillnad!

När jag var liten runt tre år gammal, har jag alltid älskat mammas röktänd och lekte med den jämt. Jag gick in köket och lekte med papper och försöka elda på den med röktänd varje gång när mamma fanns inte i köket. det var en gång mamma sov i sitt rum då jag har alltid velat göra ngt med eldtänd då gick jag till kök och det fanns en fina duka vid micro. Jag tändade med tändstickor och försökte brinna den sen försökte jag släckte den hela tiden, jag tändade eld på duka och sen försökte släcka den i tre ggr

efteråt tändade jag igen och försökte släcka den men det blev så misslyckade & jag hann inte släcka eld jag kämpade att få släcka den. Det blev värre jag kunde inte göra något. Så sprang jag ifrån köket och stängde dörren sen sprang jag till min mammas rum och stängde dörren och jag satte bredvid mamma. Jag satte och tyst. Jag väckte inte henne. Då kom det rök genom dörren. Mamma fick höra något bombade där i köket & vaknade hon & såg där rök.

Mamma fick chockerad, hon sprang ifrån sitt rum & letade efter lillasyster hon var bara knappast 1 år. sen sprang vi ut ifrån entredörr sen plingade mamma granne & sade behöööva hjälp, granne fick chockerad och såg det var en MASSA rök därifrån i lägenheten.

Då ringde de brandman och poliser ovs ... senare av dag det var kanske på kvällen då vi var ute och väntade på pappa skulle skynda sig hem från sitt jobb. Vi väntade .. då kom en brandman och snackade med min mamma. jag hörde inget.

Men vad jag minns av alla det var brandman sade FY på teckenspråk jag var mållis och höll mammas hand och försökte gömma mig bakom mamma. Tänk er jag förstörde hela i lägenheten. jag GJORDE det ... man kan knappt tro det.

Jag var sjukast barn när jag var tre år gammal.

Det var tur att vi har försäkring till lägenhet och allt möblerna. vi fick bo en lägenhet bakom där lägenheten som ja brann ner. i 6 månader då under tiden fixade de allt i lägenheten. 

sen flyttade vi till örebro och så pappa jobbade där då blabla

Sen när jag var sju år gammal då flyttade vi tillbaka till Stockholm i Handen samma plats som vi bodde där förut, men samma hus som vi bor nu, där nummer 26 som jag har brunnit ned och nu bor vi i numret 28, läskigt va? hahaha smile!


så har ni fått hela historian...



Jag var runt 1 år gammal :)

Kommentarer
Postat av: jiin

man kan inte tro så om dig :) du var pi en tuff tjej ! ;) diggar dig =D som tur klarade ni er. du fick lära dej en läxa, va?:P:P

2009-04-12 @ 17:27:15
Postat av: lsw

hahahomg sjukt:D det värsta är att du inte sade nåt till dinn mamma, ba stod bredvid. zz

2009-04-12 @ 22:16:48
Postat av: sandra

ha ha precis som jiin sa så skulle man inte kunna tro något sådant om dig som är en liten ängel :D rå, det var som f-n :D helt sjukt :D

2009-04-13 @ 10:44:21
URL: http://rosaluftslott.blogg.se/
Postat av: Johan

Oj! ;O

2009-04-14 @ 11:31:57
URL: http://mercid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0