benim askim!

Hej! jag beklagar igen för kass upd! det har jag sagt många gånger, det vill ni inte höra igen ha ha! Många har klagat att jag ska VAKNA och skriva blogg, ja ja det gör jag nu sötnosar ;)

Under örebroveckan har gått jättebra. inget problem faktiskt. fick läxor, ja det är normalt ha ha!

Fredags åkte jag hem till Stockholm för jag skulle träffa min mammas kusin som har fött barn. såklart kom jag och hälsade på ! absolut SÖT bebis han är! kan tänka mig som en mamma hehe, han heter Malik och är tre veckor gammal.
Inte många som vet, kanske bara de mina närmaste vänner vet att jag älskar barn så mycket. jag älskar att sköta barn. Det är absolut bäst en del av mitt liv!

här kommer lite bilder från helgens .



Där bilden såg ut som jag var en mamma, åååh älskar Malik sååå myckaaa!



sööötaste!!



det kommer bli spännande att se dig uppväxt!



lovely småa händer <3



baby med mitt halsband, peace!



baby ILY ! hehehe

Det har varit mysigt. Han sov och ammade mjölk mycket. :)

Ni undrar nog vad " benim askim" som jag har på rubrik, det betyder " min älskling " på turkisk.

Jag är sjukt trött just nu. Vill bara gå och lägga mig nu men kan inte. Får inte missa *Paradise Hotel ikväll, tihi! jag vet att  jag är galen, bigsmile!

Ha en trevligt kväll, people! *kram*


Kommentarer
Postat av: ammi

ah sött!<3

2009-08-25 @ 21:07:36
URL: http://apimma.blogg.se/
Postat av: Miia

Du kommer säkert bli en fin mamma i framtiden~ ^^

2009-08-26 @ 16:12:14
URL: http://thequietwriter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0