gröna linser

hejhej, idag åkte jag till sofias arbetsplats. så mött jag gesly i pendeltåg. snackade lite vi åkte tillsammans dit tihi.
Gesly frågade varför har du gröna linser?

men vafan vad var det för frågan? får man inte använda eller vad? så dum fråga alltså.

Idag åkte jag larissa till stan, satte och pratade lite i donke... många var ut och festade idag. Vi var absolut dreglade över vissa folk som hade fina kläder med klackskor det gjorde oss att sugna festa! Det var en massa importer killar som spanade in oss alla tjejer, det tyckte jag inte om jag får alltid kaxig attityd mot dom, tyvärr jag är sån.

Jag och larissa satte och pratade. några invandrar snett på oss och fnissade. jag vände om mig med kaxig attityd och visade att jag tycker inte om dem. sen kom en och satte bredvid oss.

Han : förlåt jag ska bara sitta här och tyst.

Jag : kaxig attityd

Larissa : fnissade

sen kom en kille och satte bredvid oss. han försökte snacka med oss, jag fortfarande lika en kaxig tjej tyvärr. jag hatar dom som brukar göra såhär.

Larissa : vi hör inte.

Han : du har fina ögon ( pekade mot mig)

Jag : öh tack fnissade lite m larissa.

jag sade till larissa, så klart jag har ju linser det lyser ju! om jag utan linser då skulle han inte säga såhär ... haha fyfan hur skulle det gå till? knas!

Sen gick de killar och vinkade mot oss. Dom trodde att vi var deras kompisar, GARV HAHAH! herregud gå till deras land och skaffa vänner där, inte här med oss!

såhär såg jag ut idag







fyfan jag var tvungen lägga den sista bilden på mig, så ful! för jag skulle visa för en viss och se hur vit jag är!

Nu är laura orolig vibb vibb jämt .. hon har nog tråkigt utan mig sweet. nu kommer jag lilla kossan!

aja hörs natti!

Kommentarer
Postat av: Olivia

Hörru, det är du som ska bort från sverige. Eller kanske inte du men dina föräldrar. Och om dina föräldrar åker tillbaka dit dom kom ifrån så åker du med gumman lilla :).

STICK från sverige tack!

2009-08-01 @ 04:07:07
Postat av: laura

haha du pi vacker idag så førstår jag att dom killar kåt i dina øgon. men førsøk att fatta du e VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAACKER SOM SOM SOM PRINSESSA HAHAHAHHAAH. jag e inte orolig utan du e fan seg som som mask!

2009-08-01 @ 04:09:24
Postat av: ebruw

sv till olivia



det är du som inte fattar om det här. hur skulle du reagera när några invandrar män ålder runt 25-30 stirra på dig och fnissa åt dig, är det passande? skulle du tycker det är roligt? det stör mig hemskt mycket, det är absolut opassande. det ser tydligen på dem att de har precis flyttat dit till sverige och de tror att de är fritt och gör vad man vill som deras land fick de inte göra vad de vill. Vi har faktiskt regler här på sverige. man ska visa respekt för de folk. och var glad att de får bo här. annars kan de dra. jag gillar inte det.

2009-08-01 @ 04:12:59
Postat av: Olivia

Men hallå, de är ju också invandre och det är ju du också! Så jag tycker ni alla invandrare kan dra åt ert hemland. Inklusiv dig också dåra!

2009-08-01 @ 04:22:04
Postat av: cansu

asså olivia haru inget liv lr? hur fan orkar du kommentera ebrus blogg när du inte ens känner henne.

SKAFFA DIG ETT LIV!

det är d enda jag har att säga till dig

2009-08-01 @ 04:32:34
Postat av: ebruw

olivia, nu är du fan rasist, vad ska jag fan kalla dom för? monster eller vad?



jag födde här jag kan aldrig dra härifrån lilla gumman =)

2009-08-01 @ 04:35:12
Postat av: Olivia

Visa lite empati:). Ska jag ta dig till akupunktur. Du har säkert ont i ryggen efter all kommentar ;)

2009-08-01 @ 04:43:10
Postat av: ebruw

du blev så stum så visste inte vad du skulle skriva



HAHA gud va rolig du är.

2009-08-01 @ 04:47:38
Postat av: Joakim.

förstår inte ens varför man ska ha färglinser och täcka över ens naturliga färg :)

2009-08-01 @ 04:53:03
URL: http://joakimforsberg.blogg.se/
Postat av: Laith Foad

du är vacker.



Olivia: Sluta vara fjant och förstå Ebrus poäng, din flata!

2009-08-01 @ 10:27:27
URL: http://stockholmare08.blogg.se/
Postat av: marie

Till Olivia : HAHAH , herreåh , som sagt att jag håller med de andra . DU visste inte vad du snacka om . Har du blev aldrig flörtat av de invandrare ? om det har hände med dig så du skulle visste hur det känmnas sig äcklad direkt ! Aså SKAFFA en riktigt LIV ! . till Erbru : Jag håller faktiskt om dig . du sade helt rät ! VAR starkt tjejen , du . kram

2009-08-01 @ 12:16:34
Postat av: Joakim.

sv: jahapp, säger du det så :) du passade ju dock i gröna linser!

2009-08-01 @ 15:49:58
URL: http://joakimforsberg.blogg.se/
Postat av: emms

sv: jätte fina bilder tjejen!

2009-08-01 @ 20:32:32
URL: http://eemmaaaaa.blogg.se/
Postat av: Askungen

Men gumman.



Du är vacker. Det var därför att dom såg dig som en dregelvarning.



Dom vågade i sitt mod. Att sitta bredvid dig. För att bekräfta din skönhet.



Det är inte fel på det. Jag förstår din närvaro för dom, hårresande och rös till men fördöm inte dom, kåta bockar.



Det är bara så att om man råkar vara vacker då får man räkna med en massa flirt och ragg.



Men njut av det istället, var dom snygga och manliga, ta det som alla komplimanger, bekanta dig med världen, och folk, båda män och kvinnor som kommer fram till dig. Fråga om ett par ord och lär känna den människan. Det får du allt på ett köp.



Han älskade dina ögon. Dina förföriska ögon. Dina förbjudna ögon, åtrådde honom. Han ville inte vara din kompis, han ville bara ta dig med hem, i älskoskog och sänghalm där, du förstår.



Flirt kan betyda bara sex, och det kan vara kärlek också.



Haha. Kände igen i den situationen många gånger, det har hänt bara så att folk kom och störde mig och kompis, bara för att be om något och sa massa saker i beundrans dregel, och va fan påflugna och pinsamma, och fula. Ok. Ingen är ful.



Men man kan inte alltid attraheras till vemsomhelst. Men var det de snygga, då var det OK att dom fick sitta lite längre, och då kunde vi vända det på våra vinning till något bra.



Fniss och Kaxattitude.

Sköna du.

2009-08-14 @ 06:19:28
URL: http://www.metrobloggen.se/askungen
Postat av: Askungen

Dom kunde inte springa hem till deras hemland, bara för att dom var svartskallar eller bara för att inskaffa kompisar därifrån.



Man har rätt att skaffa kompisar i Sverige. Vart än i världen, den mest öppensinnade människan, tänker - vän med världen - inte begränsa sig -

2009-08-14 @ 06:21:06
URL: http://www.metrobloggen.se/askungen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0