hemma i sverige

Hejhej, beklagar för kass updt. Kom hem förrigår och hade inte tid att blogga. Igår var jag på Laiths fest. det var helt ok men galet! jag var helt slut. pallade inte att göra något. Sömnbrist just nu. Vaknade tidigt varje morgon i kanarieörna. Nu behöver jag sömn mycket innan skolan börjar. jisses! jag åker till örebro nu på söndag. Ofan vad tiden går fan ju snabbt. jag hängde inte med hela sommaren. Det har varit så kort.

Nämen jag njöt mycket i Kanarieö. Man vill åka tillbaka där. jag levde livet jag NJÖT SOM FAN!

nämen jag vet ej om jag orkar lägga upp bilder här. så sliten är jag. Men en vacker dag kommer jag göra det, i hope it tihihi!



see u yaaa

Kommentarer
Postat av: Askungen

Fint där på dig. Härligt med omväxlande resa, och bara att få slappna av och leva.



Örebro hämtar dig snart, och förstår tidens lidande bara alltför fort, passerar förbi oss och alla, bara så fort.



2009-08-14 @ 06:10:06
URL: http://www.metrobloggen.se/askungen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0