känslor

Hejhej! hur är det? det är bra med mig men är förvirrad över allt.

Jag vet inte vad jag känner mig just nu, jag saknar mona hemskt mycket. Jag tänker på henne varje dag. Inte ens utan en dag. varje dag.

Jag saknar Laith hemskt mycket. Han är i USa. det är inte van för oss att  utan dig här i Sverige. du är så glädjespridare!


mina tankar säger mycket
jag tänker på dig varje dag
varje minut
varje sekund

jag går i vilse
och försöker hitta mig själv
är så förvirrad
allting hemska saker omkring i min hjärna
kommer jag se dig snart?
inbillar jag mig?
känns som jag ser dig varje dag
känns som du finns här bredvid mig
men nej
du finns inte ...
för gott
det går inte att spola tillbaka.
jag kan känna mitt hjärta slag
hur du var
du var så vacker
dina ögon var så speciella
jag minns när vi kramades sist
det var sista för gott

jag kommer till dig snart
din begravning
där du ligger
och kommer
vara där
med dig
jag vill besöka dig så ofta
långt ifrån mig
men alltid nära mig
det är vad jag känner mig

jag saknar dig så, mona <3




jag försöker inte tänka på det så mycket. vill rensa bort mina hemska minne. och se lycklig framöver.

love ya

Kommentarer
Postat av: Laith Foad

saknar dig max! herregud!

2009-08-27 @ 04:26:54
URL: http://stockholmare08.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur dog mona?

2009-08-28 @ 16:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0