mardröm blev sann





















VILL KNAPPT SE DÄR! därför gjorde jag neråt sidan .. så sjukt äckligt är det!

En sak vill jag berätta vad som jag såg i Kanarieörna. En stora insekt som där uppe bilden. Cirka 5 cm. När varje gång vi skulle gå hem från utekvällar, då gick vi hem til lhotell, just där vägen som jag ALLTID gjort är att kolla ner hela vägen tills framme i hotell. Det var en gång när vi skulle gå på väg hem .. Jag såg en ngt stor... då såg jag det var sten .. när jag kom nära till den stenen. helt plötsligt sprang den iväg så jävligt snabbt.

Gissa vad jag hr gjort? självklart jag hoppade och skrek en massa. Mitt hjärta slag så jävligt hårt och blev så livrädd. Ja jag har fobi för spindlar, små eller stor insekter, orm .. många fan djur ha ha!

Jag har aldrig sett ett sånt ... jag blev så rädd .. tänk dig jag blev lurad va den. jag trodde det var en sten från början men egentligen inte . jag HOPPADE och skrek. jag är ju större än den. men är fortfarande rädd.

TV program fear factor och grejer. jag har alltid drömt och skulle vilja vara med tävling, det lät skoj... jag trodde jag skulle klara av att äta insekter och så. Det såg inte särklit så farligt. När jag har sett den själv i verkligenhet, så ajdö för mig...

Tänk er de folk klarar av att äta sånt hemskt äckligt insekter... USCH JAG SPYR! jag klarar inte ens titta på bilden.

märkligt .. haha!

ja ja känner mig så måilla, CIAO ! :)


Kommentarer
Postat av: Linnéa



Kanske stenen är samma som en bit i Pirates of the Caribbean, Vid världens ände. "sten spindel" eller något som lyfter båten.

kanske det är just den!? ;D

2009-08-16 @ 09:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0