onödigt inlägg

Hello, jadå jag har redan lämnat er min lilla familj bilen! jag saknar er redan, ohmygood. Det går nte att beskriva hur mycket jag vill vara med er. hela tre månader med er var ... LOVELY! när jag kom hit då allt är bara för suck .. förra året gick det inte så farligt jag såg fram emot det och ville faktiskt bo ensam ifrån dem. ett år har gått. och jag såg faktiskt inte fram emot att bo här i heden. Jag ska flytta härifrån snart. Äntligen !

jag vill verkligen åka hem till stockholm och vara med min familj nu på fredag . men jag hatar att åka resa hem till stockholm m tåget och grejer, grr !

ja ja, jag har alltid mina vänner som gör mig glad varje dag. det ska jag se till ! jag vill ej vara så ensam och ha tråkig här varje dag. som jag hade roligt varje dag hemma i stockholm. Här ska jag se till !

ha ha, onödigt inlägg är det, ärligt ! tihi



CIAO !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0