packar

Hejhej! jag beklagar för kass upt blogg! det har varit så stöktigt efter semester. jag orkade knappt skriva ner i blogg. jag vilade ut en massa här hemma innan skolan börjar... det är om tre dagar .. jag har packat en massa saker till örebro. Det gäller att flytta tillbaka till Örebro och pluggar där! det kommer bli tomt i mitt älskade rum...

Mitt sommarlov har inte riktigt tillräckligt bra.. Det har varit dåliga & bra dagar. Men dåliga dagar har tagit över nästa hela en månad. men slutet av sommarlovet var BÄST! självklart Kanarieörna, förstås! Jag saknar att vara där redan nu!

nästa resa till Turkiet på påsklov, pappa right? biiigsmile!
bara kanske! men jag hoppas det! man behöver ut från alting det är riktigt skönt!

jadu! ni som vill säkert titta på Kanarieö bilder. Det finns i Facebook jag heter Ebru Bilen där. aloooot smile!



Gran Canaria 09, minne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0