paradise hotel

jag är helt galen, jag är fast vid paradise hotrel, man inte vill missa ett dugg avsnitt! Program är sjukt serie! det är absolut inte bra för de mindreåriga. för mycket erotik.

Jag tittade på den igår/idag natt, jag grät, herregud!? brukar inte gråta för en jävla serie ha ha! Gleager min favorit spelare . han gick ut på fel sätt. jag blev så besvikelse! Samtidigt såg billy och laura mig när jag grät, ha ha! jag ser fram emot inatt och på torsdag, final som gäller! ;)

nu äter jag soppa, skitgott är det! snart drar jag till elin och mysigt kväll med några!

fick mycket läxor idag. usch. mste göra klart allting med läxor här veckan. har fan fem st, suck!



peace, see you soon,  monkeys!


Kommentarer
Postat av: Laith Foad

Sluta nu! en 18åring kan inte gråta pga det!

Så är spel, man får lida

2009-08-25 @ 19:44:40
URL: http://stockholmare08.blogg.se/
Postat av: Cansu

ska du emd till pappa under helgen ?

2009-08-25 @ 20:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0