Resfeber nu eller?

Nejnej inte än! förresten hej på er!
Jadå vi reser snart, det är imorgon, när vi vaknar är det fortfarande imorgon !  Nämen! jag har redan packat ner från igår ... *rodnar* meeh retar inte! jag hade inte tålamod tihi, man vill bara resa UT NU NU!

Ja vad har jag packat???
Badkläder, det klart! Ska man gå naken? nejdå.
Sommariga kläder åååh !
Fina kläder till kvällar. För vi kommer ut mycket på kvällarna .
Skorna, vänta jag räknar hur många skor jag har tagit med ... jo det är 6 par skor! ojoj så mycket tänkte jag nu ... jo, 2x klackskor, flippflopp, 2x strandskor och ballerina skor. Nej det var 7 st!!!!! så mycket ha ha!
Handväskor, hur många? hmm fråga cansu haha!
Underkläder
Sminkgrejer
Bodykräm
Solkräm, absolut att ta med! vill ej ha solbränd fyfan!
Några par solglasögon
Kamera, ska fota mycket där! ett måste eller hur? blink!

Var det något mer som jag har glömt? hm ..

Vi kommer åka i 6 timmar, hur mår jag?! Har fan aldrig åkt flygplan så länge haha! Har typ åkt max 4 timmar tror jag? ASG


ajaa, kommenter om jag har missat ngt?

BAMSEKRAM från ebru!







Kommentarer
Postat av: cansu

TANDBORSTE glömde du ju :O

rakhyvel

vaxremsor

Man vet ju aldrig vad som händer HAHAHAHA

2009-08-03 @ 02:37:53
Postat av: malin

ha d skoj därborta :)

2009-08-03 @ 02:38:55
URL: http://oostman.blogg.se/
Postat av: jäderlund

du skrev på din rubik "resfeber eller?" och sen skrev du "nejnej inte än" Vad i helvete du har PI RESFEBER, det syns på dig;) smack!

2009-08-03 @ 02:38:56
Postat av: Eob

jaa precis, håller med jäderlund ;D hahaha

2009-08-03 @ 05:22:54
URL: http://eobszone.blogg.se/
Postat av: fifia

haha jag tänkte precis kommentera py att DU verkl har för fan resfeber! ;) njuuut hårt du!

2009-08-03 @ 21:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0