örebro hämtar mig snart ..

Hejhej mina fina läsare !

Idag åker jag till Örebro och pluggar. Skolan börjar faktiskt snart. Ångest alltså! Fick schema och såg att vi slutar sent nästa varje dag, hur tok roligt är det !? Jag kommer vara skoltrött så mycket jämför med förra året, haha! Men jag vill verkligen kämpa mig och förbättra min betyg så mycket. Jag var ganska nöjd med min betyg men nu vill jag ha bättre! Visa vad jag kan & jag måste kämpa det själv också. Har alltid mina vänner vid stöd!

Vafan nu räcker det! Vill inte prata om skolan, pluggis & grejer ha ha!

Snart lämnar jag min underbara familj... tre månader med er har varit så underbart, glädje varje dag när jag stiger upp från sängen och tittar på er ... Nu kommer det bli tomt. I Örebro kommer jag vara ensam som inte finns i mitt rum. Vaknar varje morgon bara för mig själv .. så alone! herregud det är inte så roligt . Jag ler varje dag när jag är i Stockholm och hemma med min familj. So lovely its!

Så är livet . Det tar bara några år sen är det över !



ebruw, lillasyster cansu, mamma elife, lillasyster solin   ( pappa inte med, tyvärr han fick inte följa med till kanarieö, de är förstås inte tillsammans längre )

jag älskar er så mycket, även pappa också trots han är inte med i bilden, biglove !

Ciao !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0