vad är klockan!?

Hejhej! har varit i stan med två underbaraste vänner. Det var rätt mysigt, vi snackade faan en massvis från allt luften! hoooon är så neger. hon har blivit brun sååå! har aldrig sett henne så brun ha ha! snart kommer den svarta ebru ! ;) ha ha nej då! åker till Gran Canaria om 3 timmar! alltså vi ska åka till arlanda om tre timmar. Flygplan kommer kl 07.55. Jag tänker på er när jag åker härifrån.

Är så nervös. man vet aldrig vad som ska hända där. Önskar mig sååå lycka till ! jag älskar er mina närmaste vänner, kom ihåg det!

jag är klar med allt saker och fixade mig. Nu ska jag hålla mig vid vaken tihi . om det är något som ni vill snacka så finns jag på MSN inom tre timmar tihi!

jag önskar er har det så trevligt i kallsverige folk! Jag kommer hem om en vecka, vi syns pusshej!

blogga kanske senare om jag orkar, smile!



ett leende till er!

Kommentarer
Postat av: jäderlund

sola åt mig för fan nu, du!!;) Min niggababy (L)

2009-08-04 @ 02:26:57
Postat av: Franky

Hehe, ha det så roligt där =)

2009-08-04 @ 11:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0