home

nu är man hemma från en stor centrum. jag har inte ens shoppat något. Bara jeansleggins... Det var fan fullt med folk där. helt trånga... Jag hade min goosejacka det var för helvete hett ! man pallade inte kolla runt så mycket. Seriöst det fanns REA överallt men det fanns inte så fina kläder ...

ja ja. Gissa vad jag fick drabbad imorse???

Dilan min kusin sprayade hårmousse MOT MIG! herregud, hon var inte ens nökd så gjorde hon värre saker... hon sprayade överallt på mig. på mitt ansikte och fötter ... haha vänta bara, jag ska nog göra värre ;)



pusss!

Kommentarer
Postat av: Laith Foad

bra! du kommer att köpa massor kläder här, lita på mig!

2009-12-28 @ 19:11:38
URL: http://gossipboy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0