vart är alla ??

Min kusin Sevim jobbar just nu, det är tråkigt här utan henne suck .. !
Min pappa och faster är i centrum och fixar några grejer, tråkigare utan dom .. suck !
systrar städar som en kärring just nu. Bara jag & min fiende Dilan leker m dator ha ha. Har ni något föreslå vad jag ska drabba henne? COME ON!!

jag vill verkligen hämnas henne! ha ha.

ännu en tråkig nyhet, min kusin Ruyas mammas farbrors fru dog igår, mina kusiner sörjade för henne igår ... suck vilket år 2009 .. its bad year !

tack och lov att att jag inte kände henne ... vill inte mista någon som jag känner/nära suck !

vil bara säga herregud, här i Danmark är sjukt fan, alla leker med fyrverkerier det är 29e dec idag... det har fan inte börjat än... sedan jag kom hit till Danmark lekte de med fyrverkerier fram tills nu... galna människor som finns ha ha!



nyår 08/09, snart för ett år sedan ...

vi ses baby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0