jag har saknat det!!!!!

åååååååh jag har saknat häääär bloggkärlek! det var längesedan sist jag skrev här typ den 29e december, tror jag ? ..
jag har aldrig haft tid med blogg, livet rulez fan! två månader hade jag fan skoj, det händer massor saker under 2009!!! 
guess what? idag är hjärtans dag, VEM ÄR MIN DEJT!? ... ingen =( haha nejdå, har mig själv ;) jag älskar otroligt mig själv, haha trots jag är faktiskt tönt, men gör mig käääääääääääär! vill verkligen bli käääääär, tihi fniss! miiiiiiin dröööm, mysig med en kille som "vi" har tillsammans så länge & gör något på alla hjärtans dag helt enklet så mysigt det är, menmen jag har inte... så är livet ..

idag dejt jag med mig själv, tihihih vad mysigt det kommer bli .... *noooot* tystyst :D

förlåt mig, mina damer & herrer.... inbjuden kommer efter sportlov, det lovar jag!! 

nu har jag äntligen upd bloggen, vi syns nästa inlägg, smiley!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0