Uddevalla


Heej love peolpe! jag är i Uddevalla och hos my dad! den är mysiga staden! jag gillar lugna städer, även jag älskar stockholm otroligt mycket, samtidigt man kan ge iväg från sthml till en lugna plats, myspys!

Vänersborg är liten samtidigt mysigt och är nära till allting, perfekt ju!
skönt att vara här tills på måndag, jag behöver faktiskt avslappna och sova mycket. Har inte träffat pappa i tre månader, äntligen fick jag träffa honom! vi åker hem tillsammans till stockholm på måndag med bil, vi heter BILEN på efternamn, det är kooooolt, noway! ;)


 Give me your heart, i want have your heart, it does me fortunately!


Kommentarer
Postat av: laura

vänersborg <3

2009-02-14 @ 22:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0