sweet home sweet

Yoo, dåså Ebru är hemma från Uddevalla, tihi. Det var mysigt hos pappa, han visade sin nya lägenhet som han ska flytta in den första mars. Det är jättefint.
Igår åkte vi hem till sweetstockholm, åh in my heart, always! But, jag blev sjuk när jag kom hem från Uddevalla... spydde ur skiten och fått feber igår, nu mår jag helvete bättre. Ärligt jag är konstig haha. Jag fick feber & frisk igen efter en eller två dagar? Så snabbt, tihi.
Hallå!? jag ska vara i Stockholm i fyra veckor, why? Jo efter sportlovet börjar vi gå till skolan igen i en vecka sen ger jag iväg till Stockholm och börjar med praktik i Dukis två veckor och två veckor i Ekens hus hörande ungdomsgård i Handen = fyra veckor ska jag vara i Stockholm. Alltså det blir en månad, jag kommer att sakna er, my friends !

födelsedagsfest blir det den 14e mars.
säg till om ni vill vara min prins, tihihi alltså det ska bli "bal" =D


i miss summer with you !


Kommentarer
Postat av: jennica

ses den 13 mars då får du nycklarna till lokalen ;) hoppas att din fest blir lyckad! :D

2009-02-19 @ 19:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0