13

Hej bloggen!

Idag har det varit riktigt mysigt! jag & familj gick till Centrum och shoppade lite. Jag köpte en mini svarta short från H&M kostade 99 kr, enkelt & billigt är det!
Köpte en klänning med neon rosa/orange färger man ser brun & fräsch ut, gillar den! den kostade bara 49 kr i Bikbok, REA!

Efteråt köpte vi jordgubbar, satte och solade det var fint vädert idag, myspys!

Dagens outift



linne från Cubus
short från Gina
Skor från H&M
brillor från H&M antar jag ? ( cansus)



jordgubbar <3 eller hur!?



mumsigt eller hur!?


gullunge gillar oxå jordgubbe !



jordgubbe + sol 
= skönhet



älskar att sola mig verkl !



solin försökte vara en prinsessa, så cute!



my baby!

Yes, nu ska jag gå ut och jogga sen spela vi med bollen !

have a nice day! pussss!


Kommentarer
Postat av: cansu

skorna är från skopunkten annars

2009-07-14 @ 02:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0