frissan

då har ni här ...

Före :


Efter:


Fiasko just nu, har ej fixat mitt hår, en dag kommer ni se fint :)

Idag har mami och jag bakat peyir, en turkisks pirog man kan kallas så, tihi. riktigt gott!

Imorgon ska jag till Haninge kommun och fixa med papper som man måste lämna in. Sen dra jag till Sofias sommarjobb som hon haaaaatar ... det låter inte bra för henne. Så hon behöver vår sällskap, såklart vi kommer lillagumman! :)

På söndag kommer mina lilla änglar till sverige! ååh vad jag har saknat dem jätte mycket!

ajabaja! ska gå och kolla på teve, hare så trevligt inatt ni! pusshej !

Kommentarer
Postat av: laura

snyyygggt men jag gillar också ljust hår som førsta bilden :P

2009-07-31 @ 00:02:36
Postat av: jäderlund

Du slipper att hamna i sjukhus eftersom det blev snyggt!!

2009-07-31 @ 01:53:22
Postat av: jennica

snyggt det blev :D

2009-07-31 @ 16:43:05
Postat av: Askungen

Babefrilla.

2009-08-14 @ 06:22:04
URL: http://www.metrobloggen.se/askungen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0