haaairspraay

Ha ha skoj med rubiken. Men iallafall jag ska färga mitt hår. Jag vet inte om jag ska färga mig idag eller efter semester, vilken är bäst. Man vet aldrig vad mitt hår skulle komma blir om jag ska färga mig idag. Tänk om mitt hår komemr bli förstörd pga solen kommer skina mot mitt hår ? ... alltså jag ska färga mig svart.

Jag hoppas det går bra. annars ringer jag ambulan och hämta mig, ha ha! Vissa mina närmaste vänner vet hur mycket jag älskar mitt hår. jag är rädd om det skulle bli förstörd. Aja, manfår väl se. Jag vill inte se mitt hår just nu. såfucking fult, jag klarar det inte. Jag har nog tröttnat mitt hår. Man vill bara FÄRGA HÅR IDAAAG, ååh herregud vad jag längtar!


 Mitt hår ska bli som hennes! Nicole Scherzinger




ja ja! ska ropa min mamma och hon får väl hjälpa till mig NU med håret. Jag kan inte vänta för jag klarar inte se mitt fult hår!

VI HÖRS, jag får väl tjissa er sen hur det blir, woho vad roligt!

PUSS!


Kommentarer
Postat av: Jäderlund

Oja, spännande!! Det blir säkert superbra ;)

2009-07-30 @ 21:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0