helgs rockade fett

Hej sköna folk. Jag är tillbaka från Skärgården. Har varit hos Pernstam med Emma. det har varit så .... lovely! härligt att vara där i Skärgården, jag gillar mycket där hos elins sommarhuset. so love! Det har varit så soligt från fredags tills lördag samtidigt i Stockholm var molnigt, fniss!

Fredags vi skulle cykla till strand men paff emma ramlade ner från cykeln, hon var helt skadad mycket med blod så vi var tvungen skyndade oss till elins sommarhus och tvättade bort allt smustigt från knän och armen. Så vi skulle bada men det blev inte vi fick stanna hemma på gården och solade oss istället.
på kväll gick vi ut till strand och kollade på vackert solnedsgång. Så vackert var det!

Lördags badade jag och elin, det var härligt känsla. har ej badat på jättelänge! Emma fick inte bada pga knän, fettsynd var det. Så solade Emma istället.
wojaa, ja vi har fått lite färg, tihi !

Vi åt en massa goda grillmat fredag&lördag! man kunna plocka blåbär och åt dem med vaniljglass, det var ... GOTT!
vi skrattade hemskt mycket. spelade kort, snackade en massvis!

Det borde vi göra igen, eller hur tjejer!?`;b




har bara några bilder, ska få mera senare när jag har fått från emmas usb minnekort


vi heart skärgården mycket !


vi syns nästa inlägg, folk !


Kommentarer
Postat av: fifia

åh jag måste dit! får inte missa..

syns ni pi haft det myys! <3

2009-07-20 @ 21:54:52
Postat av: Victor

Syns fett kul :)

2009-07-21 @ 18:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0