skärgården

Jag ber om ursäkta att jag har ej bloggat blogg på längre. för jag mår inte bra under dessa dagar. Det är svårt att skriva ner när någon närmaste har dött.


Snart drar jag till Skärgården hos pernstam och vara med vänner tills söndag. vi behöver faktiskt det. det kommer bli mysigt. Så ni vet jag kommer inte att blogga blogg under helgen, vi syns på söndag eller måndag om jag orkar skriva ner.

Har det så trevligt helg ni, jag tänker på dig, mona <3



nu får jag väl avsluta här, hejdå puss!

Kommentarer
Postat av: laura

jag saknar dig hemskt mycket :( <3

2009-07-17 @ 17:27:35
Postat av: jennica

ha de mys m vänner i skärgården :) <3

2009-07-17 @ 22:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0