titta vad jag har köpt!

Hejhej!

Idag har jag shoppat några kläder som jag tycker om. Som jag skrev förra inläggen det blev inget badbikini tyvärr. Det finns fan inte min storlek, grr!

Rea is the shit förfan!!! eller hur! Ska visa hur mycket billiga jag har köpt herregud so best its!


Tshirt som passar till jeans
Vero Moda 125 :-
Armband från punkshop 29 :-




Vit linne, Monki 62 :-
svartskärp, glitter 79 :-



Tshirt. Ginatricot 99 :-



Salt, 149 :-



Vero Moda 149 :-



Salt, 174 :-



Monki, 50 :-



Topshop, 80 :-

Shopping is the shiiit !


nu får jag räcka med kläder. har en massa, herregud. Måste kasta många kläder som jag använder aldrig .

Jadå, dags att kolla på film, ha så mysigt ikväll people!

puss!

Kommentarer
Postat av: sss

1-4 och 6 gillar jag mest :)

nr 4 finns det i andra färger ?

rååå vad billiga kläder du har köppt. det är inte oftast man hittar så billiga kläder :) puss hej

2009-07-28 @ 01:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0