uppsala för min del idag.

Hejhej, jag ber om ursäkta jag har inte bloggat på jätte länge. har tappat lust efter den händelsen. mina unika besökare har ökat mycket. jag måste verkligen skräpa mig, men det tar tid.

Idag har jag varit på Uppsala och tog farväl till Mona Shahabi. Det har varit så sorgligt, vi alla var hemska ledsna och vi tänker på dig mona shahabi den vackraste ängeln, love

Jag delar sorgen med er alla. Vi ska alltid finnas för varandra och går vidare, var stark !

Jag själv har aldrig gått på begravning. det var hemskt att se kista som Mona fanns där och hon låg där. Det går inte att beskriva. mitt hjärta slag så hårt har svårt att andas. Det gör ont ...



Vi kommer aldrig glömma dig, Mona Paria Shahabi <3

Kommentarer
Postat av: en person

ussssssssssh bara en bild som du tog???!!!! om du var bäst vän med henne så du skulle ha visat flera bilder och visa att du betyder för henne som vän!! :S om jag var du så jag skulle ha visat flera bilder på hennes grav så speciall!

2009-07-27 @ 14:02:58
Postat av: Anonym

2009-07-27 @ 14:03:56
Postat av: julia

jag förstår mig inte på den personen som kommenterade uppe. så fruktansvärt pinsam som krävde flera bilder. verkligen fin bild trots all sorg.

2009-07-28 @ 02:21:05
URL: http://skrattkramp.blogg.se/
Postat av: laura

håller m julia. den personen cp

2009-07-28 @ 21:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0