ehigh

Hejhej sköna people!

Under två dagar har det varit så underbart med min söta emma! vi haft det jätte mysigt tillsammans !  ser fram emot flera dagar med dig gummmmmms!

Varför heter jag så på rubrik " ehigh" ? emma och jag heter E i förnamn och vi är så långa och det blev high.

vi var så sköna, vi har vår egna fantasierad teckna om " ehigh" så love! ;)

snart åker du till skåne och stannar där i en månad, åååååh nej! vi kommer inte ses hela i juni månaden, ååh ...

jag behöver era tips, någon av er som vet bra stockholms krogar? jag krävs lite mycket vilda människor som dansar mycket, blinkling!

tell me, kom igen :)





tack för allt gumman :)


pusshej!


Kommentarer
Postat av: jiin

tell me när du vet om sthlms krogar. jag vill hellre gå där det finns dansgolv. sugen på att gå t hotcompany, tror jag. Toxic är en bra krog. varit där. mest dans var det :) kanske var d tur?:)

2009-06-12 @ 16:34:56
URL: http://jichacha.blogg.se/
Postat av: pernstam

vetefan är mitt svar ;p

och så söööt emma är!

2009-06-13 @ 00:38:04
Postat av: pr_na

ofc du kräver vilda människor ;)

2009-06-16 @ 02:25:18
Postat av: laura

jag e inte en av dom vilda människor. du borde lära mig ;) haha. jag saknar diiiig o din skratt ! <333333

2009-06-30 @ 12:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0