liseberg w syrran

hejhej people!!

jag har varit så dåligt på att upd blogg nu för tiden, pga jag jobbar jätte mycket från 09-22.00 VARJE DAG, trevligt va? nejnej men bra lön :)

here come pics frooom liseberg!:D



ebruw & cane


cane klippte sig kort hår, det blev såå fint !


på tåget på väg till göteborg


så man var i göteborg och väntade på spårvagn...


där tecknade vi " liseberg"   äventyr har väntat på oss!


KANONEN! -  Det var INTE lika roligt som balder

karsuell



så man ska vara i liseberg, vilda, blöt, skreeek, pumpaa rumpaaa!


dags paus med GLASS, njuuut!


looooove it!


en av de min favorit karusell som jag har åkt!


peace  out!


VINST DRÖÖÖM!! har aldrig någonsin vunnit något, första gången vann vi ngt STORT! nänä inte såå stort men för oss är det stort ha ha!


taaack för hela resan, det var sjukt roligt. Det har vi ej varit med varandra på jätte länge, det gör vi nu hela sommaren 09, syrran! <3

nästa inlägg kommer det videon från balder ha ha!

Kommentarer
Postat av: pernstam

din syster ursnyggt i kort hår, ser mognare ut! :)

2009-07-04 @ 21:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0