sommarjobb, what !?

Jag har förväntat mig att jag skulle inte ha sommarjobb, det har jag redan planerat.

Senare min syster sade: om du vill resa under juli månaden, så får du jobba med mig hos pappa
ja ja åångest, jodå jag måste måste jobba ! jag vill resaaa fan. då får jag och syster åka till pappa i Uddevalla och jobba ... vad roligt *not* grr

vi kommer jobba i en månad, herreguud, meen lika bra alltså sverige är så trist med vädret så passar på att jobba när det regnar liksom ... ha ha!

jag tror att vi åker om två dagar ...

UDDEVALLA HERE COME WE!





go go,
vi ska jobba jobba
jalla vi ska jobba jobba
lika hårt
hårt som min pappa gör det varje dag
 jalla vi ska jobba jobba
 lika hårt som min pappa gör det varje dag

GOOOGOOO


Kommentarer
Postat av: sandra

cool bild!

2009-06-15 @ 17:15:27
URL: http://rosaluftslott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0