åtta sanningar/vanor om mig

Blev utmanad av Åsa Mellin med frivilligt :)

Regler: Bloggaren skriver 8 fakta/vanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/vanor. I slutet av inlägget skriver du 8 personer som du utmanar.

 8 sanningar och ovanor om mig:
* jag rodnar när det är pinsamt händelse med mig
* jag älskar att dansa, är max irviga i dans! 
* jag är lätt att skratta på små saker, frågar inte varför hehe.
* jag älskar att sjunga ( på teckenspråk ) för jag är bra på det
* jag är rädd för små djur typ, bi, myror, spindelar, flugor m.m
* har aldrig vara tillsammans med någon i hela mitt liv. 
* jag får alltid fel känslor för de fel killar t.ex. flesta av de är player.
* jag är vänsterhänt


Visste ni allt där 8 sanningar om mig? :)

Jag utmanar INGEN!



the end...


Kommentarer
Postat av: fifia

ja,jag visste! ;)

2009-03-24 @ 21:47:25
Postat av: jam

haha, i know!;)

2009-03-26 @ 20:31:47
Postat av: åsa

woow, jag är vänsterhänt jag med! :D

2009-04-05 @ 01:11:01
Postat av: Anonym

utom vänsterhänt ;p

2009-04-07 @ 01:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0