hjärtat har stannat

Jag fick veta en väns mamma dog för två månader sen, gissar hur jag mår ... herregud mitt hjärta har visst stannat, jag var bara helt mållös, jag visste inte vad jag skulle säga till honom. Jag tycker bara så mycket synd om honom, han sade till mig, mammas pojke är Han. och han har ingen kvar nu längre bara sin storebror. Hans pappa har gått borta. Men det är för sorgen... jag vill bara gud skulle kunna göra något glad för honom, livet kan vara hårt ibland.

Barn med föräldrarlös.

samtalet med honom i msn

Han : börjar de bli bättre med hörseln elr ? :)
- hör du bättre nu elr e det svagt fortfarande ?
Jag : hehe gullig du är, nej jag är helt döv, man kan knappt höra ngt tyvärr .. jag kommer aldrig någonsin att höra igen tyvärr . .:)
Han : inshallah de blir bra nångång..
- jag har oxo problem fan
Jag : problem vad?
Han: jag har förlorat min mamma för två månader sen

jag blev så chockerade..

Han sade till mig att han hade bara enda kvar var sin mamma & han har ej pappa. och nu är hon borta.

Han sade, det är bara att leva vidare och va stark, bra sagt, vännen!

Han tränar boxning nästa varje dag, när det hände med sin mamma han super varje dag & har nästa slutat boxning. Han har talang boxning han har vunnit många tävlingar. Det är hemskt att förlora någon.


rest in peace

Kommentarer
Postat av: Lotta

trist... :(:(

2009-03-24 @ 21:00:44
Postat av: Måns

gå vidare?? fan heller.. om jag var han skulle jag ha blitvit mår KASS!! vet ej vad ska jag göra med mitt liv..

2009-03-25 @ 20:47:30
Postat av: ebru

Måns : han är PI stark! om du inte vill gå vidare så är du inte stark .

2009-03-25 @ 20:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0