lite av de

lite bilder från under veckan :)



Lotta var deppad pga det snön . hon längtade efter sommar!



ebru är bra på att såga trä - OTTO kallas mig för " sågis " :o

 


OTTO har varit ledsen under dessa dagarna, why?  jag ska säga en hemlighet ... Sebastian har blivit groda!!!!!!!!



no comentera, jag ville ba ta bild. Ful jag vet ..



jag sitger upp varje morgon för att gå till jobbet, jag vaknar och klär mig, ta några bilder, sen åker jag iväg och träffar OTTO innan vi ska gå till Dukis.



Jag är färdig, var så god & kommentera ;)


Kommentarer
Postat av: Sebastian

wooooowww! grodan grodan

2009-03-20 @ 02:04:30
URL: http://druzman.blogg.se/
Postat av: Lotta

hahaha! du lite lol. :D

2009-03-21 @ 12:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0