" kom kom, jag vill värme krama dig! "

heey!
Låt mina tankar vilar lite stund ... jag jobbade från kl 13.00 till 00.00. Gissar hur jag mår just nu, svar : GAME OVER!

Ska nog visa mycket med bilder som dyker upp massor med minne, njut!



Minns mycket den tiden med dig, massor skratt i grundskolan även under lektionerna.



Hiphopare! vi dansade & uppvising mycket!



Open Sign, den dagen uppvisning vi dans och jag sjöng på teckenspråk om kärlek " du och jag, alltid vi två "

jag ska skriva upp vad jag sjöng om ( ska försöka minnas )

Kom närmare mig
jag vill värme krama dig
du och jag
vi två möta ögonkontakt och jag ser all dina ögon finns svar
jag vill dansa med dig
men du vill inte .. bara för du kan inte
men jag kan lära dig att dansa när som helst
bara om du vågar
säg att du älskar mig
mitt hjärta sårad
jag vill ha ditt hjärta, det gör ont
vågar du så vågar jag
säg att du älskar mig
jag vill ha dig här
min dröm vi två möta och myser, men i verkligenhet, nono!
jag går ensam i mörkhet, havet lugnare jag tittar uppåt stjärnor och jag ser ditt ansikte upp himmel, jag tänker på dig
jag undrar om du tänker på mig ..

vi två möter väg och håller händer till vatten & ELD!

som jag gjorde nyss på texter, det var svårt att skriva ner, men på teckenspråk är mycket bättre, säg om du vill se i irl eller annars kan jag filma mig & teckna? :P

mera bilder kommer senare!

pusshej!



Kommentarer
Postat av: frida

dikten var fin :) visa på film vetja ;)

2009-03-21 @ 02:52:09
Postat av: jam

yeah, minns de hårt fniss!



love dikten <3

älskar dig!

2009-03-21 @ 15:34:10
Postat av: larissa

aa gör en film



härliga bilder, loovely minnen genom tiderna..!:D

2009-03-22 @ 12:58:16
Postat av: larissa

aa film vill se!! :D



loovely bilder! mycket minnen genom tiderna:D

2009-03-25 @ 16:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0