vad är det menningen med falska bilder?

Jo det vill jag säga några saker, många som fixar photoshop och jag med bara ändrar lite med färger man ser snyggt ut. Alltså jag har inset det att det är fejk! Det är inte lika roligt när jag ser på en bild på mig som jag har ändrat lite mörkare & skugg det blev snygg bilden, men det är ju inte jag?
Det är jag menar när folk har aldrig sett mig & sett bara på bilder som är inte äkta sen möta dem i verkligenhet och chockar att hon/han ÄR groooovt ful, nej jag överdriver nu. hoppas ni fattar vad jag menar. Den photoshopen gör bara ser snyggare ut, såå fejk. Ibland är det på skoj att fixa photoshop, förstås man vill se snygg ut, menmen ... . jag är inte bättre själv faktiskt. Ja ja..

T.ex.
  

Det är inte lika roligt att se mycket stort skilland mellan dom två bilderna. hellre äkta eller fejk?
ge gärna era kommentera jag skulle vilja gärna lyssna på era åsikter. pusshej!


Kommentarer
Postat av: Lotta

du är ändå alltid vacker. :) jag brukar använda psp ibland för göra färger starka eller något :p

2009-03-05 @ 22:21:47
Postat av: Malin

nja det är ju bara roligt att ge bilderna lite färg ibland och så, inte förbjudet.. folk är smarta nog för att förstå att bilderna är pspade.. :)

2009-03-07 @ 11:57:06
URL: http://bayswater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0